Ajuts, contractes i mobilitat
Pla Estatal 2021-23: Programa Estatal per Desenvolupar, Atreure i Retenir Talent, en el marc del Pla estatal de recerca científica, tècnica i d'innovació 2021-23 - Subprograma Estatal de Formació
-
Ajuts per a contractes predoctorals per a la formació de doctors (antigues beques FPI MINECO)
CONVOCATÒRIA: 2015 - TancadaAQUESTA CONVOCATÒRIA ESTÀ TANCADA: El termini de la convocatòria va acabar el dia 29 de juny de 2015.
Normativa:
- Resolució núm. 6508 del dia 5 de juny de 2015 (BOE núm. 140 del dia 12 de juny de 2015)
- Resolució núm. 10486 del dia 18 de setembre de 2015 (BOE núm. 234 del dia 30 de setembre de 2015)
- Resolució del dia 12 de novembre de 2015
- Resolució del dia 14 d'abril de 2016
- Resolució del dia 21 d'octubre de 2020
Organismes convocants:
1. RESUM
Es convoquen fins a un màxim de 1.018 ajuts per a contractes predoctorals per a la formació de doctors (antigues beques FPI) en el marc del subprograma estatal de formació del programa estatal de promoció del talent i ocupació dins Pla estatal d'investigació científica i tècnica i d'innovació tecnològica 2013-2016.
La durada dels contractes serà de 4 anys com a màxim. La retribució salarial mínima serà de 16.422 euros bruts anuals. si l'obtenció del títol de doctor te lloc amb antelació a l'inici de l'última anualitat de l'ajut, s'autoritzarà un ajut per a la contractació, durant el període de Període d'Orientació Postdoctoral (POP) d'un any de durada, dels investigadors recent doctorats. La retribució salarial mínima serà de 19.000 euros bruts anuals.
Cada sol·licitant només podrà presentar una sol·licitud. Cada sol·licitud es referirà a un projecte d'investigació.2. TERMINI
Del 15 al 29 de juny de 2015 a les 15 hores.
Documents i enllaços Documents i enllaços Convocatòria BOE Sol·licitud telemàtica Manual de sol·licitud Més informació del Ministeri Oferta a la UIB Oferta a Espanya 3. RESOLUCIÓ